Tyyyle Was było

wtorek, 30 czerwca 2015

#34 Podsumowanie czerwca

Hejka Wam ;)

Wiem, że przed wyjazdem miałam już nic nie dodawać, ale postanowiłam rozpocząć nowy cykl. Pod koniec każdego miesiąca będę Wam prezentowała podsumowanie miesiąca, jeżeli chodzi o mojego bloga. Będą to za każdym razem dwa wykresy. Pierwszy to ilość odwiedzin bloga. Na drugim znajdą się:

  • komentarze
  • komentarze/wpis
  • odwiedzający/wpis
  • ilość odwiedzin trzech najpopularniejszych wpisów
  • ilość wpisów
Tak więc zaczynamy ;) W tym miesiącu zaczynamy od 10.06.


Najpopularniejsze wpisy od początku istnienia bloga to:
  1. Ciapągi? Ciapągi!
  2. Witamy na dworze, czyli władca niejedno ma imię
  3. Bo w weekendy się nie odpoczywa :P
W tym miesiącu natomiast najbardziej polubiliście:
  1. Tradycja w nowym wydaniu, czyli zagrajmy w Monopoly
  2. Wakacyjny przegląd na szybko
  3. Znaleziony nago w łóżku, czyli kto, gdzie, kiedy i dlaczego?
W sumie te wpisy będą bardziej dla mnie, bo mogę sobie uporządkować pewne sprawy, ale mam nadzieję, że i Wam choć trochę przypadną do gustu ;)

Już-prawie-urlopowe buziaki
OlaK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdą uwagę-zarówno miłą jak i krytyczną ;) Zapraszam na fanpage, aby być na bieżąco ^^

Zagubiony? Szukaj tu: