Tyyyle Was było

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

#43 Pocztówki część 2-zagranica/Postcards part 2-abroad

Hej ;)

Czas na część drugą pocztówkowych podróży-tym razem poza granice Polski. Zapraszam ;)

Hi ;)

It's time for the second part of postcards' travels-this time out of Poland. Come in ;)

Zaczniemy od offów ;) A w sumie od offa :P W moim domku zawitała piękna Wielka Brytania:

Let's start from official postcard ;) In my house now is this beautiful postcard from Great Britain:


Piękne witraże <3
Beautiful depict <3
Kolejna pocztówka przywędrowała do mnie z Grecji, od znajomego :D

Next postcard came to me from Greece, from my friend :D


A teraz cała seria :D Przybyła w większości do rąk własnych (poza dwiema) od Rodzinki ;) Tymi pocztówkami kończę ten wpis. Buziaki :*

And now the whole series :D Almost all came to my hand (against two) from my Family ;) This postcards are the end of this note. Kisses :*

Bazylika
Jedna z dwóch wysłanych kartek :D
One of two send postcards :D

Venice <3

Masz okejkę od Papieża :P
You have a like from Pope :P

Venice again


Pięknie <3
Beautiful <3
Watykan :D
Vatican :D

Papież Franciszek
Pope Francis
OlaK

12 komentarzy:

  1. Świetne pocztówki ! Mnie urzekła Wenecja i kartka z papieżem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tylu kartek z Watykanu :) Najbardziej ze wszystkich urzekły mnie ta z witrażami i ta z fontanna <3 Piękne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście, bo Rodzinka tam zawitała ;)

      Usuń
  3. Świetne kartki :) Cenię sobie kartki z Wenecji - może dlatego, że nie wiem czy uda mi się ją odwiedzić przed "zalaniem"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem Ci, że też chętnie bym tam pojechała ;)

      Usuń
  4. włoskie kartki - cudowne! kiedyś nie chciałam odwiedzić Wenecji, bo myślałam sobie, że tam nieładnie pachnie, a raczej wcale nie pachnie. ale zmieniłam zdanie jakiś czas temu i bardzo chcę tam jechać! :)
    ja mam niewiele offów z UK. z Grecji za to żadnego, same kartki od znajomych i swapy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z UK mam jeszcze jedną albo dwie z offów, a z Grecji chyba żadnego offa.

      Usuń
  5. Piękne włoskie (i watykańskie) pocztówki - szczególnie ta z fontanną i z pojedynczym widokiem na Wenecję! Kartki z Grecji mnie cieszą, bo o offie stamtąd to chyba można pomarzyć, a znajomi też jakoś w tym kierunku nie jeżdżą i w sumie mam zaledwie dwie pocztówki z tego ślicznego kraju, pełnego pięknych i wyjątkowych kartek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to szczęście, że co i rusz, to ktoś kogo znam jedzie do Grecji :P

      Usuń
  6. Pocztówka z witrażami piękna, a okejka od Papieża - padłam!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdą uwagę-zarówno miłą jak i krytyczną ;) Zapraszam na fanpage, aby być na bieżąco ^^

Zagubiony? Szukaj tu: