Tyyyle Was było

sobota, 2 maja 2015

#21 Księżniczka ^^

Heeej ;)

A wiecie, co stało się dziś o godzinie 9:34 Jerzy Aleksander Ludwik Windsor doczekał się siostrzyczki <3 Tak, tak, księżna Katarzyna Elżbieta i książę Wilhelm Artur Filip Louis (uwielbiam te ich milion imion :D ) zostali po raz drugi rodzicami ^^



Taka Rodzinka ;) Królewska ;)
Dlaczego o tym piszę? Bo to dobra szansa na pokazanie Wam mojej kolekcji pocztówek pokazujących Rodzinę Królewską.

Książę Karol, następca tronu wraz z żoną, księżną Kamilą
Tak mniej więcej od podstawówki jestem wielką fanką Wielkiej Brytanii i Rodziny Królewskiej :D Mam nawet rozpisane w zeszycie wszystkie dynastie od 802r. Jak będę miala chwilę, to w tym samym zeszycie chciałabym zapisać całą historię Wielkiej Brytanii ;)

Rojal łeding :D
Skąd mi się to wzięło? Nie wiem. Ale to lubię ;) Jednym z moich marzeń jest zwiedzić Wielką Brytanię. Nie tylko Londyn (London Eye <3 muzeum figur woskowych <3 Big Ben <3 muzeum Warner Bros <3 ), ale też Szkocję, Walię, Irlandię... Posłuchać tych slangów, zobaczyć te tereny, zwiedzić te zamki...

Taka parka ^^

A wiecie, co mnie denerwuje? Jak ktoś przy mnie pomyli Anglię i Wielką Brytanię. To naprawdę nie jest to samo. Wytłumaczę Wam, jakbyście nie wiedzieli. Największe jest Zjednoczone Królestwo Wilekiej Brytanii i Irlandii Północnej. W jego skład wchodzą Irlandia Północna i Wielka Brytania. A znowu w skład Wielkiej Brytanii wchodzą Anglia, Walia i Szkocja. Czyli teoretycznie mówiąc Wielka Brytania, to też nie to o co chodzi większości, no ale już nie każę nikomu mówić Zjednoczone Królestwo, no ale naprawdę... Anglia i Wielka Brytania mają nawet flagi inne xD

Już zaręczeni :P
Znaczek z Jerzym <3
A Wy byliście kiedyś w Wielkiej Brytanii? A może podzielacie moją pasję do tego kraju? 

Ja czekam teraz na imię księżniczki. A raczej imiona :P 

Miłej majóweczki
OlaK

Piękni <3

No i jeden książę zajęty... :P

2 komentarze:

  1. Też czekam na imię! Myślę, że jedno z nich to na pewno będzie Diana i pewnie Elżbieta.
    Byłam w Londynie raz i właśnie udało mi się odwiedzić te miejsca, o których wspominasz, z wyjątkiem muzeum Warner Bross, jest okropnie drogie, ale tam też, nie ukrywam, chciałabym się udać. :D
    Uwielbiam kartki z rodzinami królewskimi, mam kilka z Wielkiej Brytanii, ze Szwecji, Danii i Holandii. :)
    Życzę Ci Twojej wymarzonej wycieczki do Londynu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ciekawa jestem, czy dadzą na któreś Dianę. Przy okazji poprzedniej ciąży Kate anglistycy mówili, że z Dianą może być ciężko, bo królowa Jej nie lubiła... Tym razem nawet nie słyszałam takiej propozycji :P

      Ja z Rodzin Królewskich, to tylko Wielka Brytania <3

      Dzięki :D Mam nadzieję, że kiedyś się spełni <3

      Usuń

Dzięki za każdą uwagę-zarówno miłą jak i krytyczną ;) Zapraszam na fanpage, aby być na bieżąco ^^

Zagubiony? Szukaj tu: