Tyyyle Was było

wtorek, 5 kwietnia 2016

#52 Nowe porządki

Wiosna zawitała mam nadzieję już na stałe :D A wraz z wiosną wiosenne porządki na blogu ;)
Tak, wiem. Nie było mnie. A miałam być. No ale... wiecie-życie, studia...

Miałam też chwilowe załamanie, jeżeli chodzi o blog. Bo za dużo tematów do opisania, bo mi się nie chciało pisać, bo... W pewnym momencie miałam nawet ov=chotę zamknąć blog...

Ale stwierdziłm, że nie! Tak być nie może! Więc od teraz:

1. Publikować będę w piątki. Będę się starała około 18.00, ale będzie to zależeć od tego, czy będę pisać na bieżąco czy będę programować publikację.

2. Miesiąc ma 4 piątki (zazwyczaj). Więc od teraz każdy tydzień będzie miał swój temat. A więc:
TYDZIEŃ I Ciekawe zdarzenia, co się działo ostatnio w Łodzi lub okolicach (jak np. Mistrzostwa PP czy najpopularniejszy wpis na blogu o Light Move Festival)
TYDZIEŃ II Tydzień pocztówkowy (oprócz bieżących pocztówek-tak jak TU-mam Wam do pokazania moją całą moją kolekcję ;) )-będą to wpisy tłumaczone również na język angielski ;)
TYDZIEŃ III Tydzień radosnej twórczości własnej (czyli zdjęcia, różne rzeczy handmade i takie tam... to co mi do głowy wpadnie ^^ )
TYDZIEŃ IV Tydzień planszówkowy (a najpopularniejszy wpis planszówkowy, to ten o grze Wsiąść do pociągu: Europa)
Jeszcze nie wiem co się będzie działo, jeżeli pojawi się piąty piątek... ale to już coś się wymyśli :P

Poza tym zapraszam Was na moje konta:
Pinterest: https://pl.pinterest.com/pobojowisko/ <-tu będą publikowane wszystkie pocztówki (bo nie zawsze da się to zrobić we wpisie :P )

Tak więc do piątku ;)
OlaK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdą uwagę-zarówno miłą jak i krytyczną ;) Zapraszam na fanpage, aby być na bieżąco ^^

Zagubiony? Szukaj tu: