Tyyyle Was było

piątek, 8 kwietnia 2016

#53 Dzięki Bogu już Strażacy, czyli wycieczka za wycieczką :D

Lubicie wygrywać konkursy? Najlepiej wygrywa się takie, o których się zapomniało, że w ogóle brało się w nich udział :P O tym i o pokazowej akcji uczniów Mundurowego LO w łodzi będzie dziś.



Dawno, dawno temu, tak dawno, że nawet nie pamiętam kiedy, wzięłam udział w konkursie na FB Dzięki Bogu już weekend. I pewnego dnia wracam do domu i tradycyjnie wchodzę na twarzoksiążkę, a tam... Dzięki Bogu już weekend również skomentowało swój post. I tu moje WTF. Jak to RÓWNIEŻ?!? Okazało się, że dostałam 2 wejściówki na widownię programu :D

Formacja Chatelet cz.1
No to co? Wzięłam kolegę i pojechałam :D Wielkim minusem było to, że nagdanie odbywało się w środę :( Na szczęście w takich godzinach, że na spokojnie po 15.00 można było wyjechać z Łodzi :D

Formacja Chatelet cz.2
Jak było? Super :D Świetnie było zobaczyć to, co normalnie widać tylko w telewizorze. Najśmieszniejsze były oczywiście... pomyłki xD No i przekonałam się, że scena i widownia nie jest wcale taka duża, jak się wydaje w TV ^^

Fair Play Crew
Poza tym... dostałam tort, rzucałam się kulkami (takimi jak w Figloraju <3 ) i śmiałam tak, że aż rozbolał brzuch :P Byłam na nagraniu dwóch odcinków-tego z dzisiaj i za tydzień :D

A w ostatnią sobotę odbywały się dni otwarte Mundurowego Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi. Poszłam tam z kilku powodów (na pewno nie dlatego, że chciałam się tam dostać :P niestety to już nie ten wiek xD ). Po pierwsze obiecałam to znajomemu, po drugie przeprosiłam sie z moim aparatem ;)

Wyciąganie poszkodowanego z samochodu
Powiem Wam, że takie profilowane LO, to całkiem ciekawa sprawa ;) Słuchałam trochę tego, co mówią uczniowie i to naprawdę nie jest taki pic na wodę, tylko mają różne tematyczne zajęcia. Aż żałuję, że już jestem po LO :P

Takie tam... z drzwiami
Mam nadzieję, że wiosna będzie trwać dalej i będę mogła dalej "przepraszać się" z moim aparacikiem :P
OlaK

1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranej! Cieszę sie, ze ci sie podobało. :)
    Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam:
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdą uwagę-zarówno miłą jak i krytyczną ;) Zapraszam na fanpage, aby być na bieżąco ^^

Zagubiony? Szukaj tu: